Gatsby

Vi kom iväg till nattbion och såg The Great Gatsby. Jag och Mari var helt over excited eftersom att vi båda älskar Leonardo! Men det var segt när man var så pass trött som jag faktiskt var. 
 
Idag bar det av till Liseberg med Mari, min faster och min kusin! Vi hade jätteroligt, men åkte bara sagoslottet. Sedan spelade vi och då kom det världens ösregn. Och mitt i allt var jag och min kusin tvugna att springa på toa. Vi blev helt genom blöta. Slutade med att vi fick gå hem i regnet. Eftersom att vi blev trötta så köpte Mari och jag sushi på vägen hem. Gud, så gott! Sedan lade vi oss i soffan och kollade på Systrar i Jeans. Men vi båda lyckades somna.
 
Nu ligger jag i min soffa och bara tar det lugnt. Mitt hår är fortfarande blött efter regnet, suck! 
 
Till en början var det inte en enda människa i salongen. Sedan kom tre andra sällskap. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback