Date

Jag är så himlans trött. Sitter och gäspar var och varannan minut känns det som. Fryser gör jag också! Och jag skall iväg så jag har ingen aning om vad som jag faktiskt skall ha på mig. Solen ligger på just nu men det är inte speciellt varmt, och det skall regna. Men jag tar väl på mig något jag hittar. Måste tvätta idag också. Vill inte! Men jag måste. 
 
Nepp, nu skall jag på date med min alldeles egna prom date, Jacqui. Älskar att träffa henne. Och det är ju inte så speciellt ofta som vi faktiskt gör det. Sist var väl typ två veckor efter min födelsedag eller något? Shit, typ två månader sedan. Det är alldeles för länge! Nej, nu måste jag skynda mig!
 
Jag gillar denna bilden. Även om jag ser otroligt trött ut och spegeln skall vi inte ens prata om. Men jag giller den. 
 


Svar: hej ååh ja det vore jätte roligt! :) jag är där idag tills onsdag :* xx

2013-06-16 // 15:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback