Bildlöst inlägg eftersom att min dator vägrar att samarbeta

Kom hem för ett litet tag sedan. Blev inte så himla sent igår. Somnade typ halv ett, så. Men idag vilade jag upp mig och sedan åkte jag in till stan med Hannah och Linnéa. Vi gick till bion och hämtade ut biljetter och då kom även Carro. Så gick vi sedan in och satte oss. Jag och Carro satt högst upp medan Hannah och Linnéa satt på första raden. Spring Breakers började och jag tyckte inte alls om filmen. Den var alldeles konstig och så där. Ganska skönt att jag faktiskt betalade med en företagsbiljett! 
 
Men men. Nu funderar jag faktiskt på att gå och lägga mig snart. Har så fruktansvärt ont i ryggen så det finns inte. Blir nog en lång dag imorgon också. Så vi får se. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback