Stanna inne-dag

Jag är så jäkla trött. Var hemma vid ungefär halv sju i söndags. Och igår var jag iväg på Liseberg med världens bästa Carro. Vi åkte först Lisebergsbanan, sedan Balder och sedan gick vi till pappa eftersom att han försökte fixa platser åt oss. Och det lyckades han med också. Så där satt vi och kollade Lotta På Liseberg. Det var supermysig. Förrsten, precis innan så fick vi springa in och träffa Oscar Zia. Dock blev det inga bilder eftersom att vi egentligen inte skulle vara där inne. 
 
Var hemma vid halv tolv tror jag. Men jag hade så jäkla kul. Och idag ska jag bara vara hemma. Var liksom ett tag sedan nu. Så nu skall jag göra något bra. Vet inte riktigt ännu. Well see. 
Bild från vår hemresa
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback