Latinos

Nu har vi precis bastat klart. Gud, vad skönt det är. Men vi tror allt att termometern är sönder. Jag och Hannah hällde på hur mycket som helst men den stod verkligen still. Och vi svettades som bara den också. Så, ja. Enligt den var vi knappt uppe i 60. 
 
Men nu har jag på mig myskläder och plutten Hannah dukar fram godsaker. För ni blir det Devious Maids. Är det någon annan som har börjat kolla på den? Ett tips från mig är att börja. Den är faktiskt lite spännande men mest rolig. Först tyckte jag det var smått rasistiskt att vi latinamerikaner alltid skall vara städerskor, men nu är det bara roligt för latinamerikaner har sån stört humör, och vi hittar alltid på galna idéer. 
 
Tog denna bilden efter att jag och Hannah tog en liten cykeltur, det var så mysigt!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback