I'm coming home

Jag har haft så otroligt kul den senaste veckan. Vi har skrattat, solat, fiskat, cyklat och bara haft allmänt kul. Men nu sitter vi i bilen på väg hem och som jag har saknat mina föräldrar. Jag blir alltid sådan. Om jag inte reser med någon av de så vill jag helst hem till de. Och nu kommer jag antagligen inte se min far på ett tag så det känns ju. 
 
Men nog om det. Nu i bilen på väg hem så har jag hunnit läsa en hel del från City Of Bones tycker den är hyffsat spännande men man kan ju inte direkt läsa hur mycket som helst. Sedan har vi mest sjungt och ätit, haha. Blir alltid så när man är med Hannah. Man äter vare sig man vill eller inte, skämt åtsido. 
 
Men nu skall jag kolla runt på internet. Har hyffsat mycket batteri kvar på dator så det är ju bra. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback