Finngårdarna + Utländskglass

Jag är så trött. Igår tog jag mitt pick och pack och åkte med Hannah + hennes föräldrar till Säfsen. Vi bor i en jättemysig stuga och vi har antagligen det bästa läget också. Igår på kvällen kollade Hannah för första gången på Devious Maids och idag blir det andra avsnittet. 
 
Men idag var vi iallafall iväg och kollade på Finngårdarna. Finnar har alltså bott här. Det var inte så himla mycket att se men vi fick i oss en liten mat bit, plus att Hannah slog i huvudet. Men det gick bra. Vi åkte sedan förbi Coop och köpte med oss varsin Ben&Jerry glass. 
 
Sedan var vi iväg på en liten cykel-tur. Jisses vad kul det var i nerförsbackarna. Vi skrattade så vi höll på att dö. På tall om att skratta. Vi har använt Photo Booth på min dator och vi har skrattat så att vi nästan kissat ner oss. Dessutom snabbspolade vi sedan filmen så att vi tillslut lät som Piff och Puff. Jag hade tillslut ont i magen för att vi skrattade så mycket. 
 
Datorn ogillar mig som vanligt, så det får bli denna bild från idag när vi var i Finngårdarna
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback