Änglarnas Stad

Huja. Jag gick inte till jobbet idag heller. Var helt vilsen imorse och vaknade över att jag täckt i mitt egna svett. Jag kallsvettades så in åt bomben så jag hoppade in i duschen och sköljde av mig själv. Sedan gick jag och lade mig igen. Mamma måste trott att jag var helt mongo när jag skickade konstigt sms och ringde henne som värsta galningen. Men nu mår jag iallafall mycket bättre. 
 
Idag har jag ändå vart ganska duktigt. Jag har fixat massor på mitt rum så nu ser det lite bättre ut. Fick även i mig en lite större portion än vad jag har fått de senaste dagarna. Har knappt ätit något alls. Så nu väntar jag på att pappa ska kolla klart på en film och sedan ska jag kolla om han har lust att köra mig hem till mamma. Annars får jag väl byta typ TRE gånger för att komma hem till henne. Ogillar verkligen sommartiderna för spårvagnarna. Suck. Nej, nu skall jag sjunga med till Demi Lovato's album "Demi". Alltså jag är kääääär.
 


Bella

Månadens blogg är nu uppe! Var inte ledsen om det inte blev du! En ny månadens blogg tävling finns redan uppe! :) Kram på dig <3 http://jennyizabella.se

2013-07-03 // 19:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback