Torsdag

Vaknade första gången vid sex och jag kände med en gång att jag hade migrän igen. Valde att inte gå upp och gick upp en timma senare. Vart väldigt seg hela morgon. Åkte dock till skolan och var med på matteprovet, som för övrigt gick hyffsat bra. Matte är en utav mina starka ämnen! Ja, i alla fall efter det väntade jag på att mamma skulle ringa mig så att jag kunde gå hem, vilket jag gjorde tillslut. När jag kom innan för dörren hemma trodde jag att jag skulle frysa fast, så himla kallt ute. Men jag fick i mig lite mat och det kom ett brev på posten, från mormor. Hon hade skickat tio påsar te till mig! Eftersom att mina var slut och jag skulle inte klara mig tills vi kom till London! Men hon är absolut bäst. 
 
Jag råkade somna om dessutom, det gick liksom inte att hålla sig vaken med den värken. Egentligen skulle jag gått på öppet hus idag men det gick verkligen inte. Nu känner jag mig dock lite piggare efter värktabletten. Mamma tror att jag kan ha fått det på grund av min käke, och pappa tror att det är för att jag inte fått i mig vitaminer. Jag tror att det är en blandning av de båda, faktiskt. Men, men. Det är som det är. Jag hoppas att jag lyckas dra mig själv ur sängen i morgon bitti bara. Vill inte ha massa onödig frånvaro denna termin!


Vill du göra ett bloglovinbyte? :)

Svar: jag använder knappt bloglovin så tyvärr inte.
Louise Burgos

2013-01-24 // 22:19:57

hehe okej :) läget då?

Svar: bara bra, själv?
Louise Burgos

2013-01-25 // 12:47:03

de bra :D

Svar: vad skönt!
Louise Burgos

2013-01-25 // 15:17:13

ja äntligen frisk :D

Svar: åh vad skönt. Jag själv har vart hemma med migrän i två dagar :(
Louise Burgos

2013-01-25 // 17:23:25

usch sååå jobbigt!

Svar: ja, verkligen!
Louise Burgos

2013-01-25 // 19:15:29

:D

2013-01-25 // 19:22:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback