Tips

Okej, så jag tänkte tipsa lite serier som är ganska så populära just nu, eller som har vart!
 
Pretty Little Liars
Okej, ingen har väl undgått att få höra om denna serien. Jag har om den dagligen från mina underbara vänner som bara maler på om hur underbara alla karaktärerna är! Första säsongen gick här i Sverige men de visar den tyvärr inte längre (tror jag inte iallafall!). Serien handlar om några High School elever som blivit av med en vän och då börjar den här personen, som kallar sig själv för A, att lämna lappar och på ett sätt "terrorisera" ungdomarna.  Så om ni känner för lite spänningen så rekommenderar jag verkligen den här!
 
Gossip Girl
Kära, Gossip Girl! Serien har precis tagit slut, för gott, och jag tror att ganska många även har hört om den här serien. Serien utspelar sig på Manhattan med några ungdomar (både "rika" och "fattiga") försöker ta sig genom dagen och vara så populär som möjligt, det blir inte lättare när en hemsida uppdaterar nästan allt om deras liv! Jag själv har sett serien och är helt förälskad i den! 
 
Sex And The City
Den här serien är lite och mer utmanade men jag tycker fortfarande att den är grymt bra! Även denna serien utspelar sig i storstan New York City och det är fyra bästa vänner som försöker ta sig genom vardagen och göra det bästa utav livet.
 
Om ni har förslag får ni gärna tipsa mig! 


Åhh vad fin blogg du har!! Jag ska älskar också One direction och jag har en fråga!! :)
Ska du på deras konsert den 24 Februari i London?? Svara gärna på min blogg! kram<3

lisasundling.devote.se

2013-01-07 // 18:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback