The Hobbit

Igår drog jag, min pappa och hans tjej på bio för att se Hobbit. Jag var förövrigt ganska trött och väldigt skeptisk för 
  1. att gå på bio
  2. bion skulle vara tre timmar lång
  3. filmen är baserad på sagan om ringen triologin
Men jag gick iallafall! Där satt jag i tre timmar och frös rumpan av mig och jag var nära på att somna flera gånger men jag höll mig vaken. Biljetterna kostade liksom 170:- styck! Men ibland var filmen otroligt tråkig och den kändes inte seriös. Men ibland gjorde den liksom intryck och jag blev till och med så rädd att jag var tvungen att blunda (jag gillar inte när saker bara hoppar fram ur intet!). Men höjdpunkten var väl Gollum? 
 
Helt ärligt så tycker jag att man ska gå och se den själv och få sin egna uppfattning om den. Den är ganska svår att bedömma tycker jag!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback