Skriva

Har stirrat på ett tomt inlägg ett tag utan att veta vad jag ska skriva. Ibland kliar det i fingrarna på mig och ibland är hela huvudet tomt. Känns som att jag skriver samma saker om och om igen. Varför har jag det så? Vissa kommer bara på massa saker de kan skriva om, men inte jag. Jag vill vara en sådan person som kommer på hundra saker och har överflöd. Oftast när jag kommer på saker kan jag inte skriva ner de heller, då blir det bara svårare. Har jag verkligen alltid lust att skriva? Både ja och nej på den fronten. Jag vill bli bättre också. Kunna formulera jag mig enklare och inte använda samma ord hela tiden! Ibland är det bara för mycket. Allting. Har författare det så himla lätt? Jag vet faktiskt inte. Inte har jag i alla fall det. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback