Skoldags? Nej, tack!

Just nu är det nog ganska många barn och ungdomar i Sverige som är tillbaka i skolbänken, men inte jag! Nej, jag börjar inte fören på onsdag vilket jag uppskattar väldigt mycket! Men jag har ändå vart vaken x antal timmar. Somnade nämligen ganska tidigt igår eftermiddagen och jag har sovit i ungefär tolv timmar. Men det känns som att jag gör så här varje jullov. Det gjorde jag iallafall förra året. Men, men. Igår vart jag iväg och handlade lite som var nödvändigt att ha hemma. Ja, det behövs också!
 
Jag har ingen aning om vad jag ska göra nu. Kanske fortsätta att ligga i min underbart sköna säng och drömma mig bort till detta årets planerade resor? Det blir nog ganska bra! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback