Resor

Jag är så otroligt trött på allt grått i Sverige just nu. En chartersemester skulle inte alls sitta helt fel nu, eller under sportlovet eller så! Dessutom vill jag ut och resa, nu, nu, nu! Det är nog mer på senare år som jag har blivit en resmänniska. När jag drog på camping semester i två veckor (tror jag det var!) så ville jag väl inte riktigt. Har mer vart en person som hällre ligger och slappar i sängen. Men nu är när jag är äldre uppskattar jag nog saker mer och jag kan bli iväg släppt själv. Till exempel när jag var i Stockholm hösten '11 så hittade jag själv in till stan och inne i själva stan. Det är faktiskt inte alls många som gör det! Jag hittar till och med lite i London. Skulle jag åkt till samma ställe som jag var i Cypern så skulle jag förmodligen också hitta. Mitt lokalsinne är grymt. Men tillbaka till ämnet. Jag verkligen älskar att resa och om jag fick bestämma skulle jag rest varje dag! 


hannah

yoooo kolla kik hihi

Svar: I've seen it!!!
Louise Burgos

2013-01-10 // 17:44:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback