Plugga utomlands?

Åh, jag har vart inne och snurrat på en utomlands studie i ungefär två årstid, om inte mer! Nu när jag åkt fram och tillbaka mellan Göteborg och London så känner jag verkligen att jag vill vara i London under en längre period och sedan kunna ha möjligheten att komma hem. Men om man bestämmer sig för att åka som utbytesstudent så är det ju inte säkert att man hamnar just i London, vilket är typ det enda valet för mig. Jag vill känna att jag har familj som jag kan vända mig till om jag har hemlängtan, vilket jag förmodligen jag inte kan om jag hamnar i typ Skottland? Men det finns möjligheter att gå på den svenska skolan i London men då måste jag ju bo hos en släkting och en vårdnadshavare måste ha hand om mig, om vi säger det så. Allt är bara så himla svårt nu med gymnasievalet och jag känner att jag vill gå och lägga mig och vakna upp när allt är över och ha allt klart för mig då!
 
Men jag ska ta och prata med min studie och yrkesvägledare och se om det finns en skola i Göteborg som erbjuder typ ett litet tag utomlands, för det vet jag att det finns i Stockholm! 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback