Nytt

Nu har jag fått i mig mat (som förövrigt var jättegod!) och degat lite i soffan. Jag har även fått pratat med min mormor och det är lika kul varje gång. Helt ärligt är hon och min mamma mina bästa vänner! Mamma och jag kollade runt lite på internet på olika shopping sidor och lite annat. När lyxfällan väl började kände jag att jag ville in på mitt rum igen, hihi.
 
Ser ni att jag ändrat på desigen också? Snart ska jag fixa ny header och ändra lite mera saker på desingen. Vad tror ni? Tror ni att det blir bra? Jag hoppas så i alla fall! Nu ska jag antagligen duscha eller kolla mera Gossip Girl. Vet inte vilken ordning det blir!


El

Kungstensgymnasiet :)

Svar: Okej, tack!
Louise Burgos

2013-01-10 // 21:26:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback