Mys på stan

Igår bestämde jag och Jacqueline oss för att åka iväg och ta en fika! Så vi träffades och vi fick gå till två olika fik för att sedan komma till ett tredje där det faktiskt fanns plats. Jag vet inte riktigt hur länge som vi faktiskt satt där. Men det vart jätteskönt att få pratat av sig efter att ha suttit instängd i flera dagar. Efter det bestämde vi oss för att ta en promenad inne i stan och det resulterade i att vi båda bara gick och gäspa så vi åkte hem istället. Så fort jag kom hem tvärsomnade jag! Kommer inte ens ihåg att jag lade mig i sängen? Men så jag sov typ tio timmar och sedan vaknade jag då tre inatt! Jag har vart vaken sedan dess och kännt mig allmänt hängig, som vanligt.
 
Men jag tror jag ska gå och ta huvudvärks tablett och lite vitaminer så att jag förhoppningsvis blir piggare. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback