Modig

Ligger nu i min säng efter en riktigt skön dusch. Tvn är på och jag är i stort sätt redo för att sova! Men jag känner mig så himla pigg och klockan bara tickar på. Och jag funderar på. Vågar jag, vågar jag inte? Jag tror att jag är så himla modig hela tiden, men jag tvekar ganska mycket på mig själv också! Men nu ska jag vara modig. Jag känner att jag måste det! Annars kommer jag aldrig göra någonting. 
 
Ligger i mina adidasbyxor och min One Direction hood. Så himla skönt! Byxorna är världens bästa mjukisbyxor! Helt seriöst alltså. Köpte de när jag gick på Änglagårdskolan och efter det har jag det oftast på mig om jag ska ha mjukis. Bästa!
 
Men yup. Ska väl försöka sova nu, antar jag. Även fast jag inte vill. Natti!


Elin

Tack babe ♡

2013-01-17 // 12:44:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback