Min Mamma

Min mamma är en person som jag alltid har kunnat se upp till. Jag förstår att det måste vart svårt att vara såpass ung och få ett så krävande barn, för det var jag. Hon är någon jag kan vända mig till om jag får problem eller om jag inte vet vad jag ska göra. Jag berättar typ allt för henne. Egentligen ser jag inte henne som min mamma utan mer som min storasyster. Fast jag kan gränserna. Hon är den som vet allt om mig. Min bästavän. Vi har nog ett så starkt band för att hon är så ung, antar jag. Hon förstår mig liksom på ett sätt som ingen annan gör. Mamma vet precis på vilket humör jag är när jag beter mig på vissa sätt. Min mamma är min bästa vän och det hoppas jag att hon kommer vara, resten av livet. Och idag blir hon 37 år gammal. Grattis världens bästa mamma!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback