Min kväll

Ligger just nu i min säng och har inte så där värst mycket att göra. Funderar på vad man ska hitta på lite smått. För det mesta tänker jag väl mest på framtiden. På London resan, vad jag ska hitta på under påsklovet, om jag ska åka till London under sommaren eller inte och vilket gymnasium som jag går på om åtta månader. Det är liksom lite smått läskigt alltihop. Jag vill veta nu, nu, nu!!!
 
Men snart ska jag nog sätta på tvn och kolla på Hollywood Fruar. Mitt och mammas program! Och efter det tar jag nog en varm dusch och sedan ska jag krypa ner i sängen. Ögonlocken är så tunga nu så jag vet inte vad! Men nu ska jag allt fixa mig själv en kopp varm choklad och mysa med hunden!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback