Mår bättre

Jag tog en så himla skön dusch förut. Behövdes verkligen efter att jag inte mått sådär jättebra de två senate dagarna. Men nu försöker jag med nya tag och jag känner mig genast lite bättre. Ska bara få värken att försvinna som jag har i svanken, aldrig kul. Jag ska även försöka få mig själv i säng tidigt så jag kan äta frukost imorgon bitti. Kan säga att det behövs eftersom att jag är urusel på att få i mig mat på morgonen. Varför vet jag inte men så är det bara. Hoppas att du har haft en bra dag! Får se om jag gör något mer ikväll. Ska möjligtvis skriva klart lite och sedan sätta mig i sängen med en skål frukt. Alltid lika gott!
 
Bild från tidigare idag, då vart det mellanmål.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback