Ingen skola?

Herregud, vilken rörig dag det har vart! Vaknade runt åtta och blev superstressad. Men jag fick reda på att två lektioner var inställda så jag skulle bara ha en och den börjar 13.50. Så jag tog det lugnt och somnade om. Pappa väckte mig sedan runt tolv och då blev jag stressad igen så jag slängde mig in i duschen, fixade mig åt och sminkade mig. Sedan precis innan jag ska gå får jag reda på att även den läraren var sjuk och att det inte fanns någon vikarie. Så jag har inte vart i skolan idag. Känns jättekonstig att jag inte har vart där. Men men. Man får väl se det som en slags ledig dag bara! 


HEDI

Tja lust och checka min nystartade blogg? ;)
100-300 läsare dagligen :)
Tonårs blogg och humor på max.

Veckansblogg körs nu oxå var med? ;)
http://korean.webblogg.se/2013/january/veckans-blogg.html#comment
ha en bra dag ;)

2013-01-21 // 19:50:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback