Hur mår jag?

Anledningar. Jo, jag brukar vara ganska bra på att komma på de. Varför jag inte ska gå utanför dörren. Varför jag inte ska blogga. Varför jag inte ska träna. Varför jag inte ska läsa. Osv. Men igår mådde jag väl inte så direkt bra. Var mer åt kvällen då det bara sa PANG så mådde jag jättedåligt. Men det löste sig ganska bra eftersom att mamma tog hand om mig! 
 
Men igår efter skolan åkte jag hem och började fixa med mitt gymnasieval. Jag funderar fram och tillbaka ifall det finns en linje som jag inte vet om som jag kanske skulle passa bättre på. Jätteirriterande nu när det är slutrushen. Men jag har i alla fall ett nytt möte med min studie och yrkesvägledare nästa vecka så jag ska prata med henne! 
 
Men nu mår jag bättre än vad jag gjorde igår! Har gjort en läxa som ska vara klar till torsdag så det kändes faktiskt riktigt bra! Ska försöka fixa en till redan imorgon så är det ännu lugnare, just nu i alla fall! Får se om jag lugnat ner mig mer snart över allt stress som håller på just nu...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback