Fredag

Ligger i sängen. Blev tyvärr ingen skola idag för mig. Hade fortfarande ont i huvudet imorse så nepp. Lyckades laga både min middag igår och min brunch idag! Vuxen poäng. Men min huvudvärk är fortfarande kvar, och så gör mitt käkben fortfarande ont. Vill ha mer te men är rädd att te påsarna ska ta slut innan London. Vilket de inte får göra. Jag vill ju liksom inte be mormor skicka massor och sedan tar hennes slut. Jaja, skit samma!
 
Har ingen aning om vad ska göra faktiskt. Blir bara jag och min styvpappa hemma ikväll, vi kommer väl antagligen slöa i soffan och kolla på film med varsin popcorn skål. Åh, det lät skönt! Fast, jag får ju inte äta popcorn fören imorn. Får väl bli frukt eller grönsaker då...
 
Hoppas att Du har haft en bra dag i alla fall. Nu ska jag kolla runt lite mer, och sedan får jag se. 


Fin blogg !

Svar: Tackar!!!
Louise Burgos

2013-01-25 // 20:52:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback