Beslutsångest

Ska nog ta och gå och lägga mig snart. Kommer väl vara vaken till tre men jag kan i alla fall gå och lägga mig. Annars kommer jag sitta med datorn hela natten. Brukar vara ganska så bra på det! Nu kan jag typ inte sluta ta på mitt hår heller. Älskar när det är så där underbart lent. Jag är lite weird, jag vet. Har suttit och lyssnat på musik sedan släktingarna åkte härifrån. Så mysigt med min skrikiga kusin. Hon pratar på, även om ingen fattar. Skruttisen. Dessutom sitter jag och tänker på min framtid, som vanligt. Ska börja ändra på lite saker redan imorgon. Har planer inför helgen och allt möjligt. Ska även prata lite med mamma imorgon om lite större saker som kan påverka mig väldigt mycket. Vill inte skriva ut något om det fören det är spikat att det verkligen händer. Det enda jag kan säga är att det är Stort. Har beslut ångest om massor utav saker och mitt huvud sprängs väl snart, skulle jag tro. Jag får väl ta allt dag för dag och se vad som händer. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback