"Bästa Jag Har Vart Med Om"

Ingen aning faktist. Finns så mycket roligt men jag har glömt av lite av det! 
 
1. Att träffa One Direction var ju självklart en av sakerna som har vart det absolut roligaste. Trodde liksom att det skulle komma några få fans men det kom upp mot 1000 skulle jag tro. Men jag har i alla fall träffat de två dagar i oktober 2011! 
 
 
2. London resan i april förra året! Så himla underbart att bara få lämna Sverige under påsklovet och få leva livet lite. Det var även första gången som jag faktiskt "bodde" i London. Annars har jag bara bott utanför och åkt in. Jag och farmor åkte ju dit och första dagen vi kom dit var jag iväg och såg Cher Lloyd med min pappas kusin. Så himla underbart! Spenderade min födelsedag där då vi åt på Nandos och sedan såg Lejonkungen! 
 
3. Att få tag i biljetter till olika tillfällen är också en stor sak för mig! Jag kommer ihåg när jag fick tag i biljetter till One Directions konsert i London förra februari. (Nu är det även snart dags!) Det var första gången jag "tog tag" i det själv. Pappa hade sagt att jag kunde se de i London men inte fattade han att biljetterna skulle släppas så nära inpå. Jag sprang hem till mamma och köade, fick inga biljetter men sedan släppte de ett extra datum och då fick jag. En glad Louise ringde till Hannah och vi började genast planera (haha?). 
 
Sedan var det ju när Justin Bieber biljetterna skulle släppas. Då satt jag jättespänd, med Tre datorer igång. Vi fick inga biljetter och jag började storlipa. Men så släpptes en extra konsert och min styvpappa Skyndade sig ner till ett ticnet ombud och fick tag i skitbra biljetter, då grät jag igen...
 
Och så vart det One Direction i Stockholm också. Jag hade bett mamma att väcka mig si så där en halvtimma innan biljetterna skulle släppas så att jag kunde komma upp och vakna till liv. Hon väckte mig fyrtio minuter efter och sa att allt vart slut. Jag grät faktiskt inte utan jag sa "jaha, men jag har faktiskt träffat de och jag ska se de i London?" inte mer med det. Sedan fick min mamma syn på en sak på facebook och där stod det att biljetterna INTE var slut. Jag slängde mig på datorn, och gissa vad? Bakre parkett. Så himla grymt!!!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback