Söndag

Sitter just nu i soffan och vet inte riktigt vad jag ska göra. Efter middagen lade sig hela familjen i soffan för att kolla film och det resulterade i att jag somnade. Nu är jag nästan hyper så att det finns inte. Dessutom är min katt hos mamma försvunnen. Han försvann för två veckor sedan tror jag, vi hittade honom då men nu har han alltså rymt igen. De har inte hittat honom ikväll så imorgon ska jag upp extra tidigt och leta efter honom. Mår jättedåligt över att jag sitter här och inte hjälper honom att hitta hem. Från och med nu kommer jag sätta strängare regler hos mamma angående katterna. Tycker inte att det är okej att han kan ta sig ut så himla lätt. De är inga ute katter och ska hålla sig inomhus!
 
Jag ska antagligen hoppa in i duschen så slipper jag göra det imorgon bitti. Vi får väl se. Hoppas att alla har haft en lugn söndag. 
 
En väldigt gammal bild på mig och Adidas



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback