Me, Myself & I

♡Jag äter inte så där jättemycket mat utan jag äter mer onyttigt. Därför har jag den kroppsformen jag har.

♡När jag föddes var jag jättelik min pappa men ju äldre jag blir ju mer blir jag lik mamma.

♡Jag tycker inte alls att jag är lik mina föräldrar i sättet. Min personlighet är lite av varje. Vissa saker gör jag som mormor, farmor, morfar, etc.

♡Jag vet precis vilka tatueringar som jag vill ha om några år.

♡Nu äter jag bara snacks och dricker läsk på lördagar.

♡Jag slutade spela fotboll för det enda jag gjorde var att åka in och ut på sjukhus hela tiden. Det var typ ett halvår mellan varje besök, det gjorde mig bara ledsen.

Jag planerar på att flytta till Stockholm i några år och sedan flytta vidare till London.

♡Jag är en riktig bokmal, i perioder. Jag måste liksom komma in i böckerna och jag tycker det är jättetråkigt att läsa böcker i början, det händer liksom inget!

♡Jag har bara sjungt seriöst sedan jag hösten i sjuan.

♡Jag har spelat in tre låtar i en studio och lagt ut ett antal på Youtube, dock inga från inspelningarna!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback