Lördag

Ligger i soffan och tar det lugnt. Runt två så gick jag närmare centrum och mötte upp två tjejkompisar. Vi hade bestämt oss för att äta på Subway, så vi gjorde det. Blev hur gott som helst. Jag tog en 15cm kalkon och skinka, två kakor och cola för första gången på två veckor. Blev väldigt gott och där satt vi i typ två timmar innan vi bestämde oss för att gå, vi hade ingen lust att bli utslängda! 
 
Efteråt gick vi in i en affär som bara har massa merchandise. Dör lika mycket varje gång jag ser vägen med One Direction, Bieber (nu även med Olly Murs). Kommer ihåg när jag drog dit med mamma och hon blev lika chockad. Strunt samma. Eftersom att det blivit lite kyligare så valde de att åka och träna och jag gick hem. Så himla skönt att gå istället för att ta spårvagnen. Jag kan ju liksom gå och då gör jag hellre det, även om mina fötter vart iskalla när jag kom hem. 
 
Snart ska jag ta en promenad med hunden så att han kommer ut innan Melodifestivalen börjar. Man är väl svensk? Hoppas att så många bra låtar som möjligt är med, annars kommer jag bli sur. Blir alltid det om det bara är massa kassa. Majoriteten av alla som ska vara med och tävla i år har jag knappt hört talas om, eller så gillar jag det inte. Får väl se. Storfavoriten idag är ju David Lundgren (tror jag att han heter) och han var ju med förra året. Hoppas att hans låt är bättre i år och att det inte är lika mycket "Danny" i det. Ett plus är ju att Gina Dirawi och Danny Saucedo leder kalaset. Älskar de båda!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback