Jag saknar London

Är supertrött. Mamma väckte mig imorse och jag hade nästan önskat att jag skulle vara i London när jag vakna, men nej! Fick släpa mig själv till skolan och gå på första lektionen. Sedan gick vi hem till Hannah och där somnade jag fast ingen märkte det. Skoldagen rullade på hyffsat bra och jag gick hem med One Direction skithögt i öronen. Hade dessutom Labb för första gången på typ ett år och det var riktigt roligt!
 
Pluggade lite men fick sådan huvudvärk att jag gjorde lite andra saker istället. Nu ska jag antagligen gå och lägga mig så att jag får sova ut. Är så trött så att ögonlocken fallar ihop när som helst!
1. En ledsen Louise som fick sitta i en soffa i Göteborg istället för att hänga i London // 2. T-Röd, Matlagningsolja och vatten i en och samma kanna. Ganska cool färg! // 3. Cola och M&Ms fick bli min hjälp genom pluggandet!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback