Friday I'm in love

Jag blev hemma idag också. Imorse när mamma väckte mig så ville jag bara gråta för att jag hade så ont. Så jag fick sova vidare och jag vaknade lite senare. Under dagen har jag väl för det mesta bara sovit. Det blir oftast så när man är sjuk ju. Men nu är det lov och jag ska försöka bli så bra som möjligt, bara vila. Men jag har minst två saker inbokade nästa vecka så det ska bli kul. Har du haft en bra dag? 
 
Ingen aning vad jag ska hitta på nu. Antagligen kolla runt lite på nätet. Fredagar brukar vara mina "varva ner" dagar. Ska äta ganska gott ikväll och mysa ner mig i soffan bredvid mamma. Det är nog det bästa med att fortfarande bo hemma. Man slipper oftast laga mat och man är nästan aldrig ensam. 


Skulle du kunna skriva lite kort om dina närmaste vänner, vill veta vilka du brukar vara med osv. Kram! Jättefin blogg har du dessutom.

2013-02-08 // 22:12:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback