Fredag

Vaknade ganska sent av hunden som gnällde eftersom att han inte ville vara instängd i rummet jag sov i. Gick upp och drack ett glas juice innan jag började fixa mig. Träffade en kompis runt två och vi gick med en gång och fikade. Vi satt och pratade i en timma eller mer och sedan gick vi runt i lite affärer. Det är så skönt att få prata av sig med någon som man i vanliga fall inte träffar så himla ofta. 
 
Kom hem med två tröjor och jag känner mig jättenöjd eftersom att jag i vanliga fall inte köper t-shirtar självmant. Har suttit och pluggat i stort sätt sedan jag kom hem. Ska försöka att läsa klart svenska boken redan ikväll så att jag slipper den sedan! Får börja på de andra inlämningarna imorgon när jag har hämtat/köpt lite pennor! 
 
Ska även kolla om jag hittar minneskortet med alla bilderna och kanske så lägger jag upp de här! Får se hur jag gör. Just nu har jag inga bilder alls och jag kommer snart bli galen!


Kajsa

Hej nu är dagens blogg dragna, kika in och se om du vann, annars kan du vara med nu igen.

2013-02-16 // 09:50:21
ebba

har just nu helgens blogg igång på bloggen , va gärna med i den :)

2013-02-16 // 10:21:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback