Detta tar kol på mig

Jag har suttit här ett ganska så bra tag nu och jag vet inte vad jag ska skriva. Orkar inte ta bilder till den sista önskerubriken. Sitter bara här och gör ingenting. Vill ändra om i mitt rum. Men det går inte. Vill rensa ur garderoben, men jag kommer ändå inte slänga något. Allt känns så himla onödigt nu. Läxorna ska jag också göra. Det är väl det enda nödvändiga jag kan göra just nu. Inget annat har någon mening. Jag bara sitter här hemma och gör ingenting. Varför har jag inget att göra? Orkar inte ens skriva längre. Inte läsa heller för den delen. Boken i skolan är så tråkig nu också, så den leder ingen vart. Vill egentligen bara träffa mina kompisar nu men kroppen orkar inte. Dessutom är flera sjuka. Ingen orkar. Imorgon ska jag allt försöka dra mig själv upp ur sängen, även om det blir i mjukiskläder, för första gången i nian. Ska jag verkligen göra det? Jo, annars kommer jag bara bli latare. Kanske ska försöka dra med mig mina kompisar och äta imorgon efter skolan? Något måste jag göra. För här kan jag inte sitta och tråka.
 
Mina framtidsplaner är väl det som drar mig framåt nu. Lovet. Resan och One Direction. Ja, det är väl mest det som jag ser framemot. Sedan Big Sean. Justin Bieber. One Direction igen. Sluta nian. Robbie Williams + Olly Murs. Det är det jag längtar till, för det mesta. Och sedan att få veta vilket gymnasium som jag kommer in på. Förhoppningsvis mitt första handsval. För den skolan vill jag verkligen gå på. Sjukdomarna blir jag bara trött på. Och mitt imunförsvar är så dåligt just nu så jag vet inte vad. Det är väl något virus som går. Alla blir sjuka, friska och sedan sjuka igen. Kanske man ger sig iväg fast att man egentligen fortfarande är sjuk så blir det bara värre. 


Fin blogg! :)

Svar: tack detsamma
Louise Burgos

2013-02-07 // 19:49:00

hoppas du har haft en bra dag! :)

Svar: tackar!
Louise Burgos

2013-02-07 // 21:16:58

Hejsan
Gillar du att bära sjal ? då är det perfekt att besöka min blogg. Kika bara några inlägg neråt
Vips har du chansen

Ha en fin kväll

Svar: nej, tyvärr!
Louise Burgos

2013-02-07 // 21:18:17

Fin blogg :D

Svar: tack!
Louise Burgos

2013-02-08 // 14:58:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback