Bli Vuxen

Sitter i sängen med datorn i knät och dricker te. Känns nästan som att svanken ska gå i tusen delar och mitt huvud gör svin ont. Älskar verkligen det här. Men lyssnar på lite uppiggande musik. Funderar på om mamma kommer hem innan hon handlar, för jag vill faktiskt följa med.
 
Ibland får jag värsta rycket. Vill bara bli jättevuxen och jättemogen. Städa hela rummet, byta sängkläder, rensa garderoben. Ja, du vet. Och jag känner så just nu. Men ska vänta på att hon kommer hem tror jag. Hoppar antaligen snart in i duschen och gör mig lite fräsch. Och jag hatar när hundhåret eller katthåren flyger runt här. Äckligaste jag vet! Därför har jag fått för mig att jag inte vill ha husdjur när jag flyttar hemifrån, men det är ju så förbaskat mysigt att gosa med de. Skit samma. Nu ska jag fixa lite och sedan kanske spela in en video eller om jag gör det imorgon på förmiddagen. Jag får se!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback