Besviken

Vad tyckte ni om Melodifestivalen? Själv tyckte jag att det var mycket bättre än förra veckan men fortfarande inte så bra som det faktiskt kan bli! Gillade Anton, Swedish House Wives, Erik Segerstedt och sedan tyckte jag bara att Sean Banan var allmänt skön. Blev ganska lack när Louise Hoffsten gick vidare men jag kan ju inte direkt göra något åt saken. Jag röstade ju faktiskt inte! 
 
Kollade sedan snabbt på QX-Gaygala eftersom att Zara Larsson sjöng men sedan stängde jag av tvn. Kände inte alls för att ha på den ikväll. Så jag har bara suttit vid min dator och skrivit. Fantasin har strömmat på ganska bra det är bara det att jag tappar fokus hela tiden. Men nu ska jag skriva klart sedan ska jag gå och lägga mig. Måste upp tidigt imorgon och göra mig fin.
 
Puss och kram! 
 



Du nämner hela tiden att du skriver när du har tråkigt, vad är det skriver ? Kan du inte berätta lite om det? Är det någon slags novell eller vad?

2013-02-10 // 00:46:16

Jättefin blogg :)
Jag har en blogg om 1D, kika gärna in om du vill :)
Kram <3

Svar: har kollat den nu :)
Louise Burgos

2013-02-17 // 20:45:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback