A

Imorse när jag vaknade mådde jag illa och det kändes som att jag hade feber. Plus att jag kände hur ett migränanfall var på väg. Så mamma fick sjukanmäla mig. Sov ganska länge innan väckarklockan ringde. Hade ett prov som jag behövde göra så det var bara att bege sig till skolan. När jag ändå var där så passade jag på att äta också. Var i skolan till kvart över två tror jag. Skulle åka hem men jag fick byta flera gånger så jag gick förbi Cubus och där stod det ganska många Beliebers. Kände att jag inte orkade bry mig så jag åkte hem istället. 
 
På vägen hem fick jag reda på att jag fick A på ett nationellt prov. Blev helt über lycklig och ringde till flera stycken. Nu ska jag skicka iväg min NO inlämning och sedan ska jag kolla lite tv. Har världens migrän och jag orkar typ ingenting. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback