Jag suger

Haha, jag är sämst. Skrev ju förra veckan att jag sjulle börja igen. Ja, det gick ju fantastiskt bra. Men jag lyckades åka på matförgiftning/magsjuka. Vi vet inte riktigt vad det var. Är fortfarande inte helt bra i magen dessutom. Känns skit. Var hemma hela veckan förutom igår, och det behövdes. 
 
Igår gick mitt humör upp och ner. På morgonen kände jag mig död, när vi väl började så fnissade jag mig genom hela lucia framträdandet som skolan hade, helt utan anledning. På samhällen blev jag panik hungrig så när vi fick en kort rast så sprang Amanda och jag till 7eleven och köpte varsin macka. Efter skolan var vi några som drog och åt frozen youghurt. Tycker inte att det var så där jättespeciellt som alla sagt, men det var ju gott. Sen drog vi vidare till Musikhjälpen och nästan hela klassen var där, förutom typ fem personer. Svin kul. Blev skrämd halvägs till döden av Darth Vader, fick syn på Clara Henry och Simon Lusseti samt att Julia i min parallell klass var inne i buren. 
 
Idag har jag nästan inte gjort något. Gick upp svin sent och hela dagen så har jag kollat Gossip Girl, samt pluggat samhälle. Exciting! Nej, det är skit tråkigt. Väntar mest på att Så Mycket Bättre skall ta slut så att jag kan ta ut hunden för sista gången idag. Han har vart jättetråkig idag, han med. Roligt liv...
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback