Up All Night

Min dygnsrytm har ändrat sig hela jäkla veckan. Liksom det har vart dop man ska upp till, har suttit uppe på tok för länge för att sedan vakna tidigast tolv och sedan har jag vart barnvakt osv. Så nu är jag alltså inte ett dugg trött och klockan är halv två? Perfekt! Så nu sitter jag och gör typ ingenting med dator i min säng. Har knappt vart hemma hos mamma denna veckan och det har vart hennes vecka så jag känner mig jätteelak. Men får väl försöka att spendera måndagen med henne så mycket som möjligt för imorgon måste jag hem till pappa igen, suck. 
 
Saknar min pappa något enormt också! Han och flickvännen är ju i Turkiet och gottar sig. På måndag ska jag slänga mig på honom for sure! Måste även spara mina pengar nu! Fick ju en liten del av lönen i juli, så kommer det sista nu i augusti och sedan får jag mitt studiebidgrag i september. I'm excited!
 
Bild från dopet. Två familjer blir en. 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback