Svar på frågestunden!

Hur lång är du?

Jag tror att jag nästan är 1.65m. Är inte helt hundra.


civilstatus?

Single like a dollar

 


första pojkvän??

Oj, den första som jag räknar hade jag från och till 2007-2009. Vi gick i samma klass hela vägen från ettan till nian. Alla mina kompisar vet vem det är och jag vill inte skriva ut hans namn på bloggen :)


kär?

Haha, jadu. Det var en bra fråga. Kanske lite. 


planer?

Planer för vad?


Kan du fixa smink video? 


Hmm... Jag försökte göra det för ett tag sedan, typ i maj. Men då vill jag helt få en "request" på vad för slags sminkning. T.ex. vardags, finare evenemang, osv. 

hur fixar du håret?

Innan när jag hade långt hår lätt jag det oftast hänga, sitta i en hästsvans eller i en knut uppe på huvudet. Nu när jag har klippt mig låter jag det bara hänga. Kommer antagligen att locka det då och då!

 

Vad tycker du om grisar

Haha, var tvungen att ha med denna frågan. Grisar är väldigt söta!

kan du inte lägga ut mer outfits?

Får se. Är inte jättenöjd med att lägga ut bilder på hela kroppen på bloggen. Dessutom har jag samma tråkiga kläder varje dag. Men visst, jag skall försöka! Kanske typ en gång i veckan eller så :)

vilka bloggar läser du?

Jag läser inte alls speciellt många! Läser en novellblogg, sedan mina vänners, Zara Larssons, Kenza, Clara Henry, hon som blev One Less Lonely Girl på den Bieber konserten som jag var på och en tjej som jobbar som au-pair. 

Vad gör du

Just nu svarar jag på era frågor :)

kollar du på några tvserier?

Jadå! Jag kollar på Pretty Little Liars, Devious Maids, Glee, & Hart of Dixie. Eller det är de som jag kollar på just nu!

vilket gymnasium ska du gå på?

Jag kommer att börja på Ingrid Segerstedts Gymnasium

 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback