Söndag

Vilken vecka. När jag har vart i skolan har vi mest försökt att lära känna varandra och så, i fredags var vi på Heden och kastade frisbee, spelade boll och kastade runt en amerikansk fotboll. Sedan på kvällen såg Carro och jag City of Bones. Som jag har längtat och dessutom var den svinbra. Visst, de hade ändrat massor men den var fortfarande bra. 
 
Igår så var jag och kollade på min farbror som uppträdde vid Operan tillsammans med faster och farmor. Vi åt även där och bara umgicks. Farmor följde med mig hem så myste vi med go mat tillsammans med Mari. 
 
Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Var ute på en långpromenad med Daddy och sedan har jag och Mari bara kollat på Pretty Little Liars. Nu ska vi snart äta middag tror jag och bara ta det lugnt. Imorgon är min längsta dag i skolan så jag antar att jag kommer vara helt slut. Därför tar jag det bara lugnt idag.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback