Friendos

Vaknade på världens sämsta sätt. De håller på att fixa hela huset och självklart skall de borra och hålla på precis vid mitt fönster klockan åtta på morgon. Jag var hur trött som helst och ville bara få sova. Men jag lyckades somna om och då vaknade jag inte fören halv elva och då hade jag bråttom. Idag träffade jag Jacqueline. Som jag har saknat henne! Vi fikade som vanligt på espresso house och sedan gick vi runt lite på stan. Fick även med mig nya saker och jag blev så nöjd! 
 
Har även lagt ut två nya videor idag. Eller, jag har lagt ut en och Cassie har lagt ut den andra. Vilket betyder ny colab. Den tjejen får mig alltid att skratta! Igår låg vi i hennes säng och skrattade som aldrig förr. Ja, det är som det är. Hon är en utav mina bästa vänner. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback