Första riktiga skoldagen

Har några minuter över så jag tänkte att jag kunde skriva ihop ett litet inlägg. Godmorgon! Är supertrött för vi hade myskväll igår och jag gick och lade mig ganska sent. Inte så smart tänkt när man börjar kvart över åtta. Men jag kom upp i hyffsat god tid och jag har till och med fått i mig lite mat, vilket är ovanligt. Men jag tänkte på att jag har en lång dag framför mig. 
 
Skall gå och borsta mina tänder och sedan går jag och möter upp några tjejer i min klass. Det är vår plan, att gå till skolan tillsammans så att vi hittar vårt klassrum. Vet inte ens vilken våning det är på just nu. Bra, Louise. Nej, nu måste jag skynda mig. 
 
Får bli ett bildlöst inlägg för tillfället eftersom mitt internet är alldeles för segt just nu. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback