Sjuk.

Blir hyffsat trött på mig själv. Jag är fortfarande förkyld men ändå tvingade jag mig själv att vara med på idrotten. Detta resulterade i att Louise fick tiotusentals astma-anfall under en timma. Och eftersom att jag är sjuk så orkade kroppen inte lika mycket. Var så där lagom kul. Och direkt efter duschen hemma somnade jag. Alltså... Vaknade svin sent och har i stort sett inte gjort något.
 
Insåg att jag inte har någon skiva från kameran till datorn också. Tjena. Så måste i stort sett köpa ett vanligt minneskort, ett Wifi minneskort och en skiva till min dator. Suck 100x. 
 
Och eftersom att jag somnade förut att jag ganska så pigg nu. Inte bra. Och jag kan nästan slå vad om att jag har en förkylning i min kropp. Men jag skall ändå försöka gå till skolan hela veckan. Om inte minst imorgon eftersom att det är andra del provet i religion. 
 
Hoppas att du förhoppnings mår bättre än vad jag gör. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback