Potential att bli författare

Blev klar skit sent inatt och det resulterade i att jag i stort sätt vägrade gå upp ur min säng imorse. Mamma tjatade tillslut hål i huvudet på mig och jag kom iallafall upp. Kom några ynka minuter försent. Blev klar med läxan som skall in på måndag så jag har i stort sätt ledigt hela helgen! Förberedde även inför nationella proven i SO idag så jag känner mig väl än pyttelite säkrare på det.
 
Just det, författaren Magnus Nordin kom till vår skola idag. Det var lite roligt för precis innan säger min svenska lärare "Louise, du har ju potential för att bli författare! Fråga honom bra frågor nu!" Blev lite ställd mot väggen men jag frågade honom en fråga som kan hjälpa mitt skrivande en ynka bit på vägen. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback