Läxor

Gud vilken underbar dusch jag tog. Som vanligt stod jag och sjöng med till musiken. Älskar att lyssna på musik när jag duschar. Men jag åt lite rester till lunch eftersom att det är väldigt mycket mat i kylskåpet just nu. Nu skall jag fortsätta med min "egna" svenska läxa. Alltså alla har inte den. Jag läser en bok som jag måste skriva om + läsa klart. Har inte riktigt fått några exakta dagar av min lärare så jag vill typ blir klar så fort som möjligt. 
 
Resten av dagen kommer jag antagligen spendera med näsan i alla mina läxor. Kanske pausar och går och köper en kaffe eller städar lite. Det behövs verkligen. Pappa ville att jag skulle städa hela lägenheten. Suck. Jaja, kanske får lite mer lyx nästa gång jag kommer hit eftersom att jag fyllt år då? Man får ju hoppas!


Anonym

Gör en video på svenska, typ 50saker om dig själv. Tala även högre .

2013-04-07 // 23:13:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback