Läxor

Kom hem för ett litet tag sedan. Hade två lektioner efter lunch som vanligt. Så nu fick jag med mig lite läxor hem. Suck. Ogillar verkligen alla läxor just nu. Vill bara ha det förbaskade sommarlovet. Det blir första sommarlovet sedan sjuan som jag inte har några rester. Fatta vad jag skall njuta! 
 
Har även bytt om och jag väntar på att Hannah skall slå mig en signal. Vi skall nämligen iväg lite och jag vet ej när jag kommer hem igen. Jag saknar faktiskt min mamma. Vet ej varför. Och pappa såklart. Skulle egentligen hem till honom idag men vi har gäster så jag stannar här i några dagar till. Men jag saknar honom. 


Bella

Månadens blogg är vald! Kolla om det blev du! Inom kort kommer en ny månadens bloggtävling upp! :)

2013-04-29 // 20:06:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback