Idag mår jag bra

Hujeda mig vilken dag. Gick som sagt till mamma och hämtade kameran. Efteråt sprang jag snabbt in på Espresso House och köpte en ischai till mig själv. Mötte sedan upp Carro. Då fick vi sitta och vänta på Hannah i en halvtimme eftersom att hon tog fel spårvagn. Grr. Men vi sprang sedan och handlade lite mat och efter det drog vi till Slottskogen. Vi insåg att vi inte skulle kunna grilla där så vi åkte hem till mig istället. Hemma hos mig så dansade vi, sjöng och lagade mat. När maten var klar tog vi med oss den ut och satte oss i parken vid mig. När vi väl ätit upp och flummat lite så frös vi som bara den och gick tillbaka hem till mig. Tjejerna ville då hem så jag passade på att gå ut med hunden. 
 
Har haft svinroligt verkligen. Är dock lite bekymdrad att rösten tagit lite skada. Får se hur den mår senare mot kvällen. När pappa går skall jag kanske försöka spela in lite med kameran. Vet inte om det går eller inte. Vi får se. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback