Helt slut

Idag blev jag kvar hemma. Kroppen sade ifrån rejält. Jag gick upp och försökte få mig själv att må lite bättre men det gick verkligen inte. Så jag gick och lade mig i sängen och sov hyffsat länge. Efter promenaden med hunden blev det en aning bättre. Ju mer jag har vart vaken har jag kännt att det har gått uppåt men inte riktigt så mycket som jag hoppats på. Får jag vila hela dagen och sova länge inatt kommer jag definitivt gå till skolan. Kanske inte vara med på idrotten men jag skall göra mitt bästa. 
 
Idag har jag lite saker som jag skall göra. Bland annat klippa ihop den förbaskade videon som är hundra år lång och det känns som om den aldrig tar slut. När det är klart skall jag kolla vilka läxor jag fick med mig hem igår. Läxor och läxor. Det är skolsaker som behövs träna på inför nationella. 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback