Glass

Blev ingen promenad eftersom att jag inte slutar hosta. Dessutom svider halsen något enormt. Så mamma tryckte i mig glass men mår nästan bara illa av det. På senare år har jag inte uppskattat mjukglass lika mycket. Vet ej varför. 
 
Har typ ingenting att göra just nu. Ska möjligtvis plugga lite kanske, om jag orkar. Eller så skall jag gå och lägga mig. Det får bli som det blir iallafall. 


Kim är Bambi ute på hal is som betjänt på hotell Indigo. Det är strängt förbjudet att peta på hotellgästers saker, utnyttja hotellrum för eget bruk och smita in med hjälp av all-kortet som endast får användas i nödlägen. Men vad gör man när man är så fy-helvetes-kissnödig att Gud gråter blod och glassen på serveringsbrickan smälter?
Kim gör något hon sent får ångra...eller?

Nyfiken? Läs mer:
BelieveThis.blogg.se

Svar: har lagt in adressen på datorn nu, får se när jag får tid över till att läsa :)
Louise Burgos

2013-05-01 // 16:47:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback