Fräsch

Sitter just nu i min säng. Har inte gjort speciellt mycket idag, faktiskt. Mest tagit det lugnt. Kanske träffar en kompis senare, om jag orkar. Mormor har vart här hela dagen och hjälpt till. Tack Gud för att hon finns! Jo, duschat har jag ju gjort. Fy sjutton vad det var skönt. Har känt mig så seg och det piggade upp hela mig! 
 
Skall fixa lite saker på datorn och sedan skall jag fixa här hemma. Typ försöka sätta ihop min enorma bokhylla. Har velat ha en sådan ett bra tag nu och igår köpte vi ju den. Skall försöka fixa ihop en liten filmsnutt från våran utflyckt i tisdags. Snart en vecka sedan. Åh, jag saknar mina tjejer jättemycket. Men imorgon träffar jag iallafall Hannah!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback